marți, 26 aprilie 2011

in sfarsit !

     Am scris cu o asa usurare titlul asta. Ma tot chinui de cateva saptamani sa mi notez ceva, am nevoie de amintiri si de ganduri scrise..am impresia ca trebuie sa las o urma a progreselor sau regreselor mele. Fiind primul meu blog , va trebui sa tin pasul si sa ma apuc de scris. Limbajul va fi unul la indemana ( asta pentru comoditatea mea), scopul acestui pas fiind acela de a pune deoparte cateva ganduri si idei de zi cu zi. Continutul tuturor postarilor este privat..sperand ca mai incolo sa fie o doza de amuzament pentru mine si familia mea. S-au poate nu va sti nimeni niciodata... .
     Am avut parte de niste zile minunate alaturi de Piatra..insa astazi s-au cam terminat, fiecare urmand sa-si continue treburile lui in parti diferite ale tarii..asteptandu-se cu nerabdare urmatoarea intalnire. Am mancat si ceva senvisuri..si asta..nu stiu daca sa o privesc ca pe o problema sau nu. Trebuie sa ma regasesc asa intrutotul si sa fiu sigura pe toate deciziile mele...e nevoie de timp pentru a ajunge la un nivel de autocunoastere mai ridicat.

     
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu